10 July 2012

Lasiset löydöt

Sunnuntain kirpparikierrokselta löytyi tällä kertaa pelkästään lasiesineitä. Etenkin sisältä harmaa kynttilänjalkamöhkäle on minusta ihana! Se painaa aika lailla ja näyttää joka suunnasta vähän erilaiselta. Tekijästä ei ole ikävä kyllä minkäänlaista tietoa. (Pidän tästä möykystä muuten enemmän ilman kynttilää.)

Domenica ho fatto il solito giro al mercatino e ho trovato solo oggetti di vetro. Mi piace specialmente il portacandela con l'interno grigio. È molto pesante e sembra diverso da ogni direzione. Purtroppo non ho nessuna idea dell'origine di questo portacandela (che mi piace di più senza candela).

On Sunday's flea market tour I found only glass objects. I especially like the candle holder that is gray inside. It's really heavy and looks different from every angle. It's a pity I don't know anything about its designer. (I like this candle holder better without a candle.)







No comments:

Post a Comment